tolong kelik

hantu sesat

'create

Followers

time is priceless!!

Tuesday, May 18, 2010

superMan keNa TanGkaP

2 ari suda final exam mula...
1st day digital system....
dok blajaq BI mai soklan BM...
mna aku reti nk jwab...
bhsa arab aku pham la...






time2 dok jwb pengawas 2 kata aku dok sembang...
ish aku ni  BAEK...
aku pesyen ckp sowg2 klo exam hahaha...
nk kata gila kata p la...
nk tgok aku jd owg gila tgok masa aku jwab exam..




buleh la tgok aku gelak sowg2 
ckp sowg2...
2 sbb aku xtaw nk jwab hahaha...




td pulak math....
hat ni xmo cita pa.....
nk gelak saja....
hahahahahahahahahahahahaha...
abeh dah pasai exam



mai cita superher0 pulak...
hampa taw dak pasepa lin dan terer men bdmntn...
hampa tgok ni
gila punya hebat natang ni....

video diatas adalah ketika lin dan  ni xlawan lg ngn tok wan aku...
lepas dia lawan ngn tokwan aku..
dia kalah terok...
49-0...
lepas 2 lin dan merajok....
dia xmaw men bdmnton dah...
dia la ni dok jd komposer lagu....
ni salah 1 lagu dia la...


 ni lak dia nya part time job

selepas penat seharian bekerja...
dia tidoq di rumah tumpangan saja...
rumah kena sita







p/s semua diatas terjadi sebab aku tgah bengong la ni 






p0renjes merah :)





No comments:

kelik pelis

 
Themes by: acerap comel.
------------------------------------------------------------------------------------ ace r a p ---------------------------------------------------------------------------------