tolong kelik

hantu sesat

'create

Followers

time is priceless!!

Friday, May 14, 2010

p0RenjeS MeraH nk ExaM







final exam suda dekat....
saya pula masih malas...
kenapa pula saya malas...
saya mahu AKJ lagi...
i want AKJ again!!
tapi kenapa saya masih malas...
saya rasa nk stdy....
tapi rasa itu hanya tinggal rasa...
hahaha...
bila saya nk jadi rajin....
saya mmg sudah rajin...
rajin on9 Facebook!! 
bila saya nk jd rajen baca buku pon tataw...
saya nk score sem ni nk score..nk score!!


bermula pada tanggal 16,17,20,24 n 25 Mei 2010...
tarikh di atas sangatlah menggerunkan saya kerana saya tidak stdy walopon saya
hanya mempunyai sedikit sahaja masa untuk stdy...
adakah saya akan stdy las minute tidoq lambat lg....
perlukan saya meninggalkan FB...PES2010...FIFA10....TRAVIAN
oh no!!
sangat berat hari untuk meninggalkan semua itu.....
sesungguhnya Manchester United sedang leading dalam manager mode FIFA10...
dan
REAL MADRID pula sedang mendahului La Liga dalam "Master League" yg dimiliki PES2010...
berikut merupakan jadual hari2 getir yang bakal dihadapi:-









p/s : DEM2A...not DAMN ok...even ada jugak DAMN ckit2 haha..

klik gambar untuk view lebih besar
dengan ini saya ingin mewish selamat menjawab final to all POLIMAS student n student2 laen yg nk amek final exam.....

quotes from me :-
  • You may never know what results come of your action, but if you do nothing there will be no result
  • You’re never a loser til you quit trying.
  • All you need in the life is ignorance and confidence and then success is sure. Good luck.




porenjes merah :)


No comments:

kelik pelis

 
Themes by: acerap comel.
------------------------------------------------------------------------------------ ace r a p ---------------------------------------------------------------------------------